Curs - Redactarea, Negocierea și Gestionarea Contractelor

Contractele sunt cel mai important concept juridic cu care companiile trebuie să fie familiarizate.

750,00 lei

Durată curs: 8 h

București

Descriere generală a cursului

Plecând de la acest lucru, cursul “Redactarea, negocierea și gestionarea contractelor” se concentrează pe practici general acceptate în redactarea contractelor comerciale, în forma lor folosită în companii locale sau multinaționale. Principalele clauze ale acestor contracte sunt examinate, folosind exemple din contractele convenționale. Pe parcursul acestui curs, vom atrage atenția în mod special asupra tuturor elementelor unui contract valabil: acordul, contraprestația, capacitatea de furnizare, modalitățile de plată, garanții, etc.

Acest curs se concentrează asupra modului în care contractele juridice pot avea un impact sau pot împiedica succesul antreprenorilor aspiranți și activi. Împreună explorăm o mare varietate de considerente juridice, inclusiv:

  • Ce tipuri de contracte și acorduri juridice sunt adecvate pentru care activități și acțiuni antreprenoriale?
  • Care este rolul tău în redactarea contractului, răspunderea și neglijența în crearea și gestionarea produselor și serviciilor?
  • Cum ar trebui să fie redactate, evaluate și negociate contractele de vânzare-cumpărare și contractele de prestări servicii?
  • Ce considerente juridice sunt aplicabile la vânzarea produselor sau serviciilor?

Cursul explorează problemele juridice și de afaceri critice cu care se confruntă antreprenorii pe măsură ce construiesc, lansează și gestionează o afacere. Cursanții examinează scenarii din lumea reală și abordează probleme juridice și de afaceri, de la idee până la toate momentele importante de-a lungul căii spre succes.

Vor afla despre tipuri diferite de contracte, despre executarea și încălcarea contractului, managementul riscului, forța majoră, modalități cheie de redactare a diferitelor contracte ca puncte vitale ale contractelor.

Suntem expuși la contracte în toate domeniile vieții noastre – atunci când ne dăm acordul pentru “termeni și condiții” la descărcarea unui nou program de calculator, la angajarea unui contractant pentru a repara un acoperiș și chiar atunci când comandăm o masă la un restaurant. Cunoașterea principiilor contractelor nu este doar o abilitate necesară avocaților, ci luminează pe toată lumea și ne ajută să ne protejăm interesele și integritatea.

Ce competențe vei dobândi după terminarea cursului?

La sfârșitul cursului, participanții ar trebui:

• Să înțeleagă termenii și condițiile contractuale.
• Să poată crea un cadru de performanță pentru furnizorii și clienții pe care îi au.
• Să aibă o înțelegere mai bună și mai detaliată a noțiunilor privind gestionarea riscurilor și a anumitor dispoziții privind clauzele din contracte, inclusiv semnificația terminologiei juridice și utilizarea corectă a acesteia.
Să redacteze singuri, fără ajutor juridic specializat, un contract de bază care să conțină clauze cuprinzătoare și fără riscuri pentru compania în care își desfășoară activitatea.
Să înțeleagă și să negocieze anumite aspecte tipice care sunt întâlnite în negocierea contractelor.
Să analizeze și evalueze corect anumite clauze, precum și o parte din jurisprudența principală privind interpretarea unor clauze contractuale.
• Să aibă o mai mare încredere în contestarea clauzelor contractuale prost elaborate și în recunoașterea momentului în care „înțelegerea convențională” nu este susținută de jurisprudență.
• Să fie mult mai încrezători că știu care sunt problemele și capcanele într-un contract de vânzare-cumpărare/prestări servicii.
• Să cunoască tehnici de negociere a contractelor.
• Să înțeleagă modul în care contractele și acordurile juridice influențează succesul antreprenorilor.
• Să aprecieze rolul răspunderii și al neglijenței în crearea și gestionarea produselor și serviciilor.
• Să cunoască avantajele și dezavantajele diferitelor tipuri de risc.

La finalizarea cursului, participanții vor fi echipați cu o gamă extinsă de competențe esențiale în domeniul contractual. Ei vor deține capacitatea de a decodifica și redacta termeni și condiții contractuale, creând astfel un cadru optim de performanță pentru relațiile cu furnizorii și clienții.

Profunzimirea cunoștințelor lor va cuprinde aspecte legate de gestionarea riscurilor, înțelegerea terminologiei juridice, precum și capacități de analiză și evaluare a clauzelor contractuale. Aceasta pregătire va îmbunătăți abilitățile lor de negociere, consolidându-le încrederea în gestionarea și contestarea contractelor.

Mai mult, vor avea o percepție clară asupra influenței contractelor asupra succesului antreprenorial și vor fi capabili să evalueze riscuri legate de răspundere și neglijență în diferite contexte de afaceri.

Trainer - Simona Stănescu - Max Mentor

Simona Stănescu - Trainer

Simona Stănescu este trainer și consultant de business cu peste 23 de ani de experiență funcțională în Achiziții și 7 ani în training & consultanță.

Detalii Suplimentare

Cursul se desfășoară la sediul Max Mentor din Str. Progresului 134-138, Sector 5, București

Grupă în formare

Durată ore: 8 ore

Număr locuri: Maxim 15 persoane

Înscrierile se fac până la data de: 15 martie 2024 

PREȚ

Lei 750,00 lei
  •  
Reducere

Structură curs

Prezentare Video

Cursul “Redactarea, negocierea și gestionarea contractelor” se concentrează pe practici general acceptate în redactarea contractelor comerciale, în forma lor folosită în companii locale sau multinaționale.

Principalele clauze ale acestor contracte sunt examinate, folosind exemple din contractele convenționale. Pe parcursul acestui curs, vom atrage atenția în mod special asupra tuturor elementelor unui contract valabil: acordul, contraprestația, capacitatea de furnizare, modalitățile de plată, garanții, etc.

Întrebări frecvente

Acest curs se adresează următoarelor categorii:

• Antreprenorilor aspiranți, aflați la începutul business-ului, care vor să se familiarizeze cu aspectele legale de care trebuie să țină cont în relaționarea cu furnizorii, clienții și angajații;
• Oricărei persoane interesate să avanseze în carieră în revizuirea, redactarea și negocierea contractelor comerciale;
• Profesioniștilor în domeniul achizițiilor non-publice;
• Oricui nu are o înțelegere clară asupra rațiunii din spatele clauzelor cheie ale unui contract;
• Celor care sunt în situația de a negocia un contract comercial care, de regulă, începe cu un model de contract pregătit de cealaltă parte și ei nu înțeleg exact care este rostul și sensul clauzelor din acel contract;
• Celor care se află într-un impas de negociere. Acestea apar adesea atunci când nu știi ce înseamnă o clauză, nu-ți poți articula propria poziție și/sau nu poți explica de ce te opui punctului de vedere al celeilalte părți;
• Celor care vor să fie eficienți în negocierea contractelor și în depășirea blocajelor în negocierea contractuală;
• Celor care vor să știe ce întrebări să pună în timpul negocierilor contractuale;
• Celor care au ca și sarcină de serviciu întocmirea contractelor și nu au acces la serviciile unui jurist/cabinet de avocatură.

Acest curs nu se adresează:

• Profesioniștilor în dreptul comercial sau cu orice altă specializare în domeniul juridic;
• Juriștilor;
• Avocaților;
• Directorilor comerciali;
• Celor cu experiență în negocierea contractelor comerciale.

Plata se poate doar online prin card de debit sau card de credit pentru varianta de achiziție în rate.

 Da, după finalizarea cursului se primește diplomă de participare în format electronic.

Trainer Curs - Simona Stănescu

Simona Stănescu este trainer și consultant de business cu peste 23 de ani de experiență funcțională în Achiziții și 7 ani în training & consultanță. În calitate de expertă în achiziții, a coordonat și planificat proiecte de licitație în achiziții non-publice pentru toate tipurile de produse și servicii necesare desfășurării activității în diferite domenii, gestionând procesele de selecție a furnizorilor la nivel național și internațional.

Și-a dobândit experiența în domenii precum IT&C, banking, construcții și a derulat și coordonat proiecte de achiziții în domeniile: vânzări, administrativ, resurse umane, juridic, marketing și comunicare, relații cu clienții, aprovizionare globală, servicii de consultanță (financiară, juridică și economică), logistică și lanț de aprovizionare, evenimente, financiar, relații publice, călătorii și cazare, colectarea creanțelor, IT și securitate, outsourcing (call center, resurse umane, administrative).

A fost implicată în proiecte foarte ambițioase, unice în România prin complexitate și dimensiune, în proiecte internaționale și a participat la proiecte de rebranding și extindere, precum și la start-up-uri care i-au oferit posibilitatea de a acumula un capital uriaș de expertiză în domeniul achizițiilor.

Aria sa de expertiză în formare include achiziții, negociere, comunicare și relații cu clienții, managementul conflictelor, coaching și management de proiect, negociere și gestionare de contracte. A conceput și livrat programe de învățare a achizițiilor și diverse alte traininguri, colaborând cu clienții și echipele pentru a le oferi soluțiile potrivite, punând accentul în fiecare moment pe nevoile clienților.

Studii și cursuri de formare dobândite: Licență în Drept, Universitatea din București; Trainer certificat CNFPA; NLP Practitioner; Expert în achiziții publice; 7 Pași în Achiziție; Abilități avansate de negociere; Abilități de negociere pentru achiziții; Analize și procese de externalizare; Managementul schimbării și abilități avansate de comunicare; Manager de proiect de calitate; Formarea formatorilor (Train the Trainers).

Trainer - Simona Stănescu - Max Mentor

Simona Stănescu - Trainer

S-ar putea să te intereseze…

Shopping Cart
  • Your cart is empty.
Scroll to Top