Curs - Strategie de brand cu buget redus

AI și psihologia: Superputerile tale în strategia de brand cu buget redus.

Preț: 2800 Lei

Durată curs: 20h

LIVE ONLINE

Descriere generală a cursului

Acest curs oferă o perspectivă unică asupra modului în care putem folosi inteligența artificială (nu doar ChatGPT) și psihologia pozitivă pentru a crea o strategie de brand de succes, chiar și cu un buget redus.

Vei primi îndrumări și indicații specifice în cadrul fiecărui modul pentru a minimiza riscul ca AI să genereze recomandări fără sens sau inexacte. Ne vom concentra pe utilizarea AI și a psihologiei pozitive pentru a obține perspective strategice și pentru a amplifica creativitatea umană – nu pentru a o înlocui.

Toni Bunaiasu, fondatorul Brand Mentors și un veteran al industriei publicitare, va împărtăși secretele persuasiunii și ale comunicării creative pe care le-a folosit în ultimii 20 de ani pentru a ajuta branduri internaționale să își atingă obiectivele.

Cursul își propune, de asemenea, să demistifice AI și să ilustreze modul în care poate fi utilizat eficient în strategia de brand, permițând participanților să profite de oportunitățile uimitoare pe care le oferă dezvoltarea și liberalizarea tehnologiilor de tip Deep Learning.

Cursul nu este doar despre învățare, ci despre experimentarea și practicarea artei de a crea un brand de succes, indiferent de experiența anterioară.

Competențe dobândite de studenți la finalul cursului

La finalizarea acestui curs, cursanții vor dobândi o serie de abilități esențiale pentru a crea campanii de comunicare eficace, originale și relevante.

Vor învăța cum să utilizeze AI într-o manieră eficientă pentru a crea o strategie de brand.

Vor înțelege secretele persuasiunii și comunicării creative și cum să le aplice eficient.

Vor învăța cum să construiască campanii de comunicare, care să rezoneze cu publicul lor țintă.

Vor dobândi, capacitatea de a crea un brand de succes de la zero, chiar și fără experiență anterioară.

Cel mai important, vor fi echipați cu acele cunoștințe esențiale și încrederea de a folosi aceste abilități pentru a debloca potențialul afacerii lor sau al companiei pentru care lucrează, creând avantaje competitive incredibile împotriva concurenților lor.

Modulul/ Sesiunea 1: Brand marketing în era AI – Modul în care AI și psihologia pozitivă transformă brandingul și comunicarea. (Durata: 2h, 1 zi/saptamana)

Modulul 2: Identificarea punctelor forte – Utilizarea evaluărilor și a informațiilor AI pentru a determina avantajele competititve și vocea brandului. (2h saptamana 2)

Modulul 3: Conturarea Viziunii – Definirea poziționării, promisiunilor și poveștii brandului tău de companie sau de produs cu ajutorul prompturilor de AI corecte, clare și complete. (2h, saptamana 3)

Modulul 4: Cunoașterea categoriilor de public-țintă – Aplicarea psihologiei și a Machine Learning pentru a descoperi perspectivele și motivațiile clienților. (2h saptamana 4)

Modulul 5: Matricea mesajelor – Un proces în 4 pași pentru a crea mesaje și campanii de marketing de impact cu instrumente AI. (2h, saptamana 5)

Modulul 6: Amplificarea influenței brandului – Strategii pentru optimizarea și automatizarea marketingului pentru a-ți răspândi mesajul pe canalele de comunicare potrivite. (2h, saptamana 6)

Modulul 7: Setul de instrumente de înaltă performanță – Resursele, comenzile AI și hack-urile mele esențiale pentru construirea eficientă și eficace a brandului. (2h, saptamana 7)

Modulul 8: Aplicații practice – Aplicarea cunoștințelor la scenarii din afacerea ta sau compania în care lucrezi + Sesiune de întrebări și răspunsuri pentru clarificare și înțelegere detaliată (4h, sapt. 8)

Notă: Vei primi îndrumări și indicații specifice în cadrul fiecărui modul pentru a minimiza riscul ca AI să genereze recomandări fără sens sau inexacte. Ne vom concentra pe utilizarea AI și a psihologiei pozitive pentru a obține perspective strategice și pentru a amplifica creativitatea umană – nu pentru a o înlocui.

Trainer - Toni Bunaiașu - Max Mentor

Toni Bunaiașu - Trainer

Toni, este un profesionist experimentat în publicitate, cu o carieră de peste 20 de ani în agenții de publicitate de renume precum Ogilvy &; Mather, Brands &; Bears, Mercury360 și G7 România.

Detalii Suplimentare

Cursul se desfășoară: Online Live pe ZOOM

Grupă în formare

Durată ore: 20 ore

Înscrierile  se fac până la data de:  15 martie 2024

PREȚ

Lei3000 Lei 2800
  •  
Reducere

Structură curs

Prezentare Video

Acest curs oferă o perspectivă unică asupra modului în care putem folosi inteligența artificială (nu doar ChatGPT) și psihologia pozitivă pentru a crea o strategie de brand de succes, chiar și cu un buget redus.

Vei primi îndrumări și indicații specifice în cadrul fiecărui modul pentru a minimiza riscul ca AI să genereze recomandări fără sens sau inexacte. Ne vom concentra pe utilizarea AI și a psihologiei pozitive pentru a obține perspective strategice și pentru a amplifica creativitatea umană – nu pentru a o înlocui.

Întrebări frecvente

Companiilor cu peste 10 angajati si cu departamente mici de marketing de 1-2 persoane, care doresc să își îmbunătățească strategiile de brand și comunicare, dar nu isi permit sa angajeze agenții de marketing și publicitate costisitoare.

Profesioniștilor în marketing sau antreprenorilor din România care doresc să își construiască campanii de comunicare originale, relevante și eficiente pentru brandurile lor, dar nu beneficiaza de bugete de cercetare, strategie, creatie si media generoase.

Cursul este de asemenea ideal pentru experților în diferite domenii care doresc să să preia controlul asupra narațiunii și imaginii lor publice, să  înțeleagă cum pot folosi inteligența artificială și psihologia pozitivă pentru a-și îmbunătăți strategiile de comunicare cu audientele / categoriile de public pentru care au o oferta de vânzare.

Cursul nu este destinat celor care caută o soluție miraculoasă și ușoară spre succes.

Nu este nici pentru cei care nu doresc să investească timp și efort în înțelegerea complexității psihologiei și inteligenței artificiale în marketing.

Nu este nici pentru cei reticenți la schimbare metodelor de lucru ineficiente dar familiare, celor pe care inovația îi sperie sau celor care nu doresc să exploreze noi moduri de gândire despre strategia de brand.

Nu este pentru cei care cred că succesul în afaceri depinde numai despre calitatea ofertei, a produsului/ serviciului si vanzari agresive.

Pentru toți acestia, cursul poate fi total nepotrivit.

Da, după finalizarea cursului se primește diplomă de participare în format electronic.

Plata se poate doar online prin card de debit sau card de credit pentru varianta de achiziție în rate.

Trainer Curs - Toni Bunaiașu

Toni Bunaiașu este un profesionist experimentat în publicitate, cu o carieră de peste 20 de ani în agenții de publicitate de renume precum Ogilvy &; Mather, Brands &; Bears, Mercury360 și G7 România. A lucrat pentru branduri de renume internațional precum Coca-Cola, Pepsi, Ursus, Timisoreana, Castrol,  Heidi și Dr. Oetker, ajutându-le să își atingă obiectivele și să își consolideze poziția pe piață.

Totodată, Toni Bunaiasu a câștigat mai multe premii la festivaluri renumite de eficiență și creativitate în comunicare, printre care Effie Romania, Golden Drum, ADC-RO”.

Călătoria lui Toni, de la a fi copywriter de brand la director de creație și strategic planner, l-a echipat cu o înțelegere cuprinzătoare a lumii publicității. El crede în puterea psihologiei și AI în modelarea viitorului marketingului. Cu expertiza sa profundă și pasiunea pentru împărtășirea cunoștințelor, Toni aduce la masă o multitudine de perspective și abilități practice care pot ajuta orice afacere să-și transforme strategia de brand.

Toni este în prezent fondatorul Brand Mentors, o companie dedicată antreprenorilor care înțeleg nevoia strategiilor de brand marketing, într-o piată competitivă tot mai aglomerată, în care vânzările tradiționale nu mai sunt suficiente, iar uneori sunt chiar lipsite de eficacitate.

Prin cursul ‘AI și psihologia: Superputerile tale în strategia de brand cu buget redus‘, Toni își propune să împărtășească secretele pe care le-a învățat de-a lungul carierei sale, pentru a ajuta antreprenorii români, nu doar corporațiile, să își atingă obiectivele de comunicare în marketing, prin valorificarea oportunităților de exceptie aduse de AI și psihologia pozitivă.

Trainer - Toni Bunaiașu - Max Mentor

Toni Bunaiașu - Trainer

S-ar putea să te intereseze…

Shopping Cart
  • Your cart is empty.
Scroll to Top